Thursday 8 November 2012

Nak cantik macam J.Lo?


Bismillah.. As salam...

Korang nak cantik macam J.Lo???

Macam ni...



dan....Macam ni lagi..?

Atau lebih cantik??? Haaaa.. tau tak ape rahsianya?



J.Lo pun mengamalkan supplement Shaklee tau.. Kelasss kan! :)

Vita-E Complex ni memang sangat bagus untuk kecantikan...ia memang tak dapat dipisahkan. Dan..bukan saje kecantikan, banyak lagi kepentingan vitamin E ni. 
Now, Vita-E Shaklee dah new improved.. Ditambah dengan grape seed extract. Nak tau kenapa Vita-E ditambah dengan grape seed extract ni? Jom baca tentang kelebihan grape seed extract:
  • Ekstrak biji anggur mengandungi pelbagai khasiat kesihatan iaitu protien, lipid, karbohidrat dan polifenol
  • Kuasa antioksidan polifenol adalah 20 kali lebih baik dari vit E dan 50 kali lebih baik daripada vitamin C .. dlm erti kata lain minyak biji anggur ni amat berkesan mengatasi masalah kanser serta amat baik utk awet muda dan utk memelihara kecantikan  dan yg best grape seed extract terbukti berkesan menguatkan sistem imun badan, menurunkan paras kolestrol, menghalang pembentukan darah beku, melegakan masalah berpunca daripada urat timbul.
  • Melambatkan penuaan.
  • Salah satu phenol yang ditemui dalam biji anggur ialah OPC (oligomeric Proanthi Cyanidin) ni lebih tulen berbanding kumpulan fitonutrien yg lain). OPC ni memelihara tubuh dari penuaan sebelum masanya..OPC juga terikat dengan kolagen. Senang cerita, procyanidin ini juga membantu kulit lebih elastik, membuatkan seseorang nampak muda secara semulajadi.
Best tak? Vita-E Complex dgn grape seed extract memang the most powerful Vitamin E ;)
Ape kepentingan vitamin E yang lain?

1.Dengan membaiki pembekalan oksigen dan asid Nukleik, Vitamin E menyembuhkan parut, tompok dan kesan pada kulit.

2.ANTI-PENUAAN - Kesan antioksidan dan Vitamin E menghalang proses penuaan sel dan memperbaiki pembekalan oksigen, memberi anda lebih ketahanan.

3. 
Baik untuk JANTUNG - Mengembangkan pembuluh darah dan mencegah pengerasan arteri, keadaan begini biasanya dikaitkan dengan umur tua dan kerosakan jantung. Menghalang pembentukan darah beku.
4. Vitamin E meningkatkan kelelakian dan kesuburan lelaki & wanita

*Vitamin E diperlukan dalam pembentukan nukleus, dinding sel, RNA dan DNA pada setiap sel di dalam tubuh. Ia bertindak dengan Vitamin C untuk kesihatan sel-sel tubuh.


Terlalu banyak kepentingan Vita-E ni.. Nak tau lagi tak?
to be continued..haha :p
Stay tuned...~♥

No comments:

Comments System