Thursday 25 April 2013

NF buat saya LEGA ke LEGOland!

Bismillah.. As salam.. :)

Bercuti je saya ye? Biasalah, bila kerja business sendiri di hujung jari ni, bercuti tidak menjadi masalah (tapi kena tunggu kelapangan ahli keluarga yang lain la jugak..haha. Bila diorang ON untuk berjalan, saya memang sentiasa ON! :p) Wee..serius, saya sayang business Shaklee saya! :)

Kembali cerita tentang percutian di Legoland. Sehari sebelum pergi, saya memang dah dapat simptom simptom nak demam selsema. Hidung meleleh, badan sengal seram sejuk, kepala keneneng.. Memang takde mood nak pergi bercuti kalau dalam keadaan macam tu kan? Mujurlah saya memang standby NutriFeron. Cepat cepat saya telan 1 stick sachet. Takde hati nak ambil panadul atau pain killer dah. Tawakal harap demam selsema tak melarat hingga ke esok hari sebab nak pergi legoland kan.. :p

Saya ambil NutriFeron (NF) tu petang sabtu. Memang sahut cabaran last minute nak heal the simptom kan.hihi.. Dalam info, NF menguatkan imun dalam masa 3 hari. ;)
Alhamdulillah, malam tu rasa lega..kepala pun rasa ringan. Badan pun selesa..tidur lena, esok hari dah bangun awal pagi nak gerak ke JB. :) cepat rasa keberkesanan NF. Saya pun memang jaga pemakanan dan makan suplemen shaklee yang lain setiap hari. (masa simptom tu, saya telan 1 biji chew vita c setiap 3 jam ok..sbb nak redakan selsema. And its works! Chew vita c mmg sedap..masam2 lemon, manis2 buah. Sedap utk tekak yg tengah takde selera time tak sihat tu.. ;p)

Jadi, kesimpulannya.. Really recommended, semua orang perlu standby NutriFeron! Hihi.. Jom order order. ;)

Ok, nnt cerita lagiii..
Wslm..

Zaimah Bakar, 017-2269327

P/s: Promosi NitriFeron harga hebat! 1-30 April 2013.. Hubungi saya untuk tahu lebih lanjut. :)





No comments:

Comments System